• Δοκιμάστε τις power salads μας!

  • Κρέμα Βρώμης

  • Ότι πιο υγιεινό!!!

menu menu
shmeia shmeia
franchise franchise
diy diy
catering catering
articles articles

Είπαν για εμάς

Μετά την πρώτη του επιτυχία στη Γλυφάδα, το Salad Up έρχεται να χορτάσει με στιλ τους ανήσυχους του κέντρου, που νοιάζονται για τις θερμίδες και μια πιο υγιεινή και «πράσινη» διατροφή. Χαμένη μέσα σε δεκάδες λαχταριστές, χορταστικές σαλάτες, συνειδητοποιώ ότι μια σαλάτα μπορεί να είναι ένα πολύχρωμο γκουρμέ, απέραντο τοπίο, με γεύση από καβούρι, κοτόπουλο με τζίντζερ, ανανά με καραμελωμένα κρεμμύδια, crispy pork και spicy ασιατικό μοσχαράκι. Το μενού σε ενημερώνει για τις θερμίδες και τις πρωτεΐνες, σε προκαλεί να αυτοσχεδιάσεις τις δικές σου εμπνεύσεις, να βάλεις κράνμπερις, κάλε και κινόα, ζυμαρικά ολικής, φαλάφελ και τορτίγιες με εξωτική γέμιση, τα υπέροχα Leo’s bagels γεμιστά με μοσχαράκι νουά και μαγιονέζα τρούφας ή στην κλασική εκδοχή ενός American BLT. Η καλή μέρα ξεκινά εδώ με porridge με μαύρη σοκολάτα, αμύγδαλα, καρύδα, μπανάνα και μέλι, ομελέτες, scrambled eggs και pancakes. Από το ναό της υγείας δεν γίνεται να λείπουν τα γιαούρτια με φρούτα και τα ενεργειακά, αντιοξειδωτικά smoothies που θα σε μεταμορφώσουν σε Ποπάυ. Όλα αυτά έρχονται και σπίτι σου με ένα τηλεφώνημα αλλά εγώ θα σου πρότεινα να τα συνδυάσεις με μια μπίρα μικρής παραγωγής στην κοσμική πιάτσα με τα γυμνασμένα κορμιά, που έρχονται εδώ για μια σπιτική λεμονάδα με λάιμ και δυόσμο βγαίνοντας από το γυμναστήριο.

Πηγή :olivemagazine.gr

Αυγά

Τα αγαπημένα αλλά και παρεξηγημένα αυγά έχουν την τιμητική τους στο SALAD UP. Θα τα βρείτε φυσικά σε σαλάτες ολόκληρα ή μόνο το ασπράδι (σκέτη πρωτεΐνη), σε bagel τηγανιτά ή βραστά, σε ομελέτες-scrambled eggs με αγνό βουτυράκι και φυσικά last but not least σε κλασσική μορφή τηγανιτά με συνοδεία ένα πεντανόστιμο bagel.
Για να λύσουμε τη παρεξήγηση λοιπόν ορίστε κάποια facts για τα αυγά.
Tο αυγό αποτελεί τροφή, πλούσια σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, νάτριο, κάλιο, βιταμίνη Α, Β12, φολικό οξύ και σημαντικές ποσότητες σιδήρου.
Ένα μέτριο αυγό (περίπου 60γρ.) περιέχει 7 γρ. πρωτεΐνης, εκ των οποίων το μεγαλύτερο ποσοστό περιέχεται στο ασπράδι, και παρέχει κατά μέσο όρο 70-80 θερμίδες. Η πρωτεΐνη του αυγού περιέχει όλα τα 9 ουσιώδη απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός μας και 2 αυγά παρέχουν τόση πρωτεΐνη όση 100γρ. κρέατος ή ψαριού. Η περιεκτικότητά του σε λίπος είναι 7γρ. -τα περισσότερα από αυτά περιέχονται στο κρόκο και τα 2/3 των λιπαρών οξέων είναι ακόρεστα. Η σύνθεση του αυγού σε λιπαρά οξέα είναι ιδιαίτερα ευεργετική για την υγεία. Η χοληστερόλη που περιέχει ανέρχεται σε 190 γρ.
Ο μύθος που επικρατούσε παλαιότερα ότι το αυγό αυξάνει την χοληστερόλη έχει καταρριφθεί, αφού σε αυτό το συμπέρασμα έχουν καταλήξει πλήθος μελετών εδώ και μια δεκαετία. Το συμπέρασμα αυτών των μελετών είναι ότι η κατανάλωση αυγών ακόμη και καθημερινά, δεν επηρεάζει σημαντικά τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα, αφού η διατροφή μας είναι ισορροπημένη και χαμηλή σε κορεσμένα λιπαρά. Φάνηκε δηλαδή, ότι αυτό που αυξάνει την χοληστερόλη και όλα τα λιπίδια στον οργανισμό μας είναι τα κορεσμένα λίπη και όχι η χοληστερόλη των τροφών.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα αυγά είναι μια από τις καλύτερες πηγές χολίνης. Η χολίνη είναι ένα απαραίτητο συστατικό των λιπών που παίζει βασικό ρόλο στην υγεία του εγκεφάλου. Πολλοί άνθρωποι έχουν ανεπάρκεια στη χολίνη, ίχνη της οποίας βρίσκονται σε διάφορες τροφές. Το σώμα μας μπορεί να συνθέσει και από μόνο του τη χολίνη, αλλά η ποσότητα αυτή δεν επαρκεί και πρέπει να τη συμπληρώνουμε από τροφές.

slider1

Copyright 2017

logo

Follow us

facebook icon instagram icon

Powered by web-doctor.gr

Delivery

Το κατάστημα λειτουργεί από Δευτέρα έως και Σάββατο.
Ωράριο καταστήματος : 8:30 – 23:00
Ωράριο delivery : 8:30 – 23:00
Γλυφάδα : Λαοδίκης 30
Τηλ :210 8941362
Κολωνάκι : Λουκιανού 12
Τηλ :210 7296486
Email : info@saladup.gr